AlgemeenInformatie - 28/05/2021

Jaarverslag 2020

Trefpunt STAN vzw streeft naar transparantie: download het Jaarverslag van 2020 hier.

Voor Trefpunt STAN was het coronajaar 2020 een jaar van transitie: onze vzw engageerde enkele nieuwe, enthousiaste medewerkers en er werd een nieuw CRM-systeem ingevoerd. Die moet zorgen voor een vlottere administratieve opvolging en een betere service voor onze leden. De activiteiten en events van onze lokale groepen werden, noodgedwongen, tot een minimum beperkt al werden we, naarmate het jaar vorderde, meer en meer bedreven in het online organiseren van kleinschalige initiatieven.

Je leest er alles over in ons Jaarverslag van 2020 die je hieronder in pdf-versie kan downloaden. Omdat we transparantie belangrijk vinden.

Feedback welkom via hallo@trefpuntstan.be.

#SamenStan #BeterLevenMetEenVerstandelijkeHandicap

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd

1. 18 juni 2021

Briefschrijfactie tegen de afschaffing van de uitzonderingsprocedure 7/7

2. 31 maart 2021

STAN informeert: wat zijn de coronamaatregelen voor deze paasvakantie?

3. 10 juni 2021

Word lid van STAN

4. 10 juni 2021

Open brief: Schrijnend tekort aan plaatsen in het buitengewoon onderwijs

5. 15 april 2021

STAN informeert: nieuwe regeling Budgetbepaling Persoonsvolgend Budget (PVB): verandert mijn budget of niet?

6. 12 april 2021

STAN informeert: combineren van zorgtoeslag en inkomensvervangende/ integratietegemoetkoming niet meer mogelijk

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

STAN informeert je snel en helder over verstandelijke handicap, veranderingen in het beleid en activiteiten in Vlaanderen. Wil je graag op de hoogte blijven? Schrijf je dan meteen in voor onze nieuwsbrief.